יום חמישי, 13 ביוני 2013

פרזנטורית של תכשיטים - מילר miller ,אסתי גינצבורג: "הגעתי להישגים חסרי תקדים יחסית לגילי".

jerusalem post



גיל: 23 
הכנסות: 2.3 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: מפעל הפיס, אפריל, תכשיטי מילר, רמינגטון, גו אנדר 
מיקום בדירוג הקודם: 6
בשנת 2012 הדוגמנית אסתי גינצבורג לבשה לבן. הפעם זה לא היה כדי להשתתף בקטלוג שמלות כלה, אלא לכבוד הדבר האמיתי: חתונתה עם איש העסקים עדי קייזמן. את היום החשוב בחייה היא הצליחה לנהל בעודה מג׳נגלת בין קמפיין לקמפיין ומשלשלת לכיסה למעלה ממיליון שקל.
בניגוד לדוגמניות אחרות ברשימה, גינצבורג כמעט ולא עבדה בחו״ל. עיקר העבודה שלה התבססה בארץ: קמפיין לחיש גד של מפעל הפיס יחד עם משה פרץ ואסי עזר; צילומים לחברת הטיפוח והקוסמטיקה אפריל בקמפיין שעניינו העצמה נשית, קמפיין לתכשיטי מילר, השנה השלישית ברציפות, קמפיין נוסף למוצרי הטיפוח החשמליים של רמינגטון ועוד אחד להלבשה התחתונה גו אנדר שהחזירו אותה לעונה נוספת, ולפי הערכות תמורתו שילמו לה 240 אלף שקל. השנה היא הוסיפה לרזומה גם צילומים לקמפיין עולמי למשחת השיניים קולגייט. עם זאת, גורם בכיר בתעשייה מספר כי בצעד חסר תקדים ויתרו מנהליה של גינצבורג על שני קמפיינים גדולים ומכניסים על מנת שלא להיקלע למצב של חשיפת יתר. כל זה והיא רק בת 23.
״כסף לא קונה אושר״
בדירוג הדוגמניות המרוויחות ביותר של שנת 2011 הגיעה גינזבורג למקום השישי. את הקפיצה הגדולה, גם בהיקף ההכנסות, היא מתקשה להסביר: "אני תמיד עושה בממוצע ארבעה או חמישה קמפיינים בשנה בישראל״, היא מספרת בראיון מיוחד לפורבס. "כך שאני לא חושבת שמשהו השתנה, אולי חוץ מהעובדה שהורדתי הילוך בעולם הזה כדי להתמקד בחיי האישיים ובמתנה הכי גדולה שקיבלתי לחיים, בעלי היקר״.

"שונאת לדבר על כסף". גינצבורג. צילום: עידו לביא לאפריל
ובכל זאת, מדובר בעלייה משמעותית ברווחים שלך.
"באופן כללי אני שונאת לדבר על כסף ועל כמה אני מרוויחה, אבל הדירוג מאוד מחמיא לי, כי אני באמת עובדת קשה ומפרנסת את עצמי מגיל 14, וזה נחמד שמתייחסים לזה. עצמאות כלכלית מבחינתי זו הידיעה שאני יכולה לקנות מתנה למישהו שאני אוהבת או זוג נעליים שאהבתי, אבל בעיקר זו תחושת ביטחון. ונכון, הכסף הוא אמצעי חשוב מאוד בדרך למטרה, אבל חשוב לדעת לעשות אותו תוך שמירה על עקרונות וערכים. כסף לא קונה אושר, והאושר מבחינתי הוא הדבר הכי חשוב בחיים״.
וכמי שנאמנה לעקרונות שלה, גינצבורג מעורבת לחלוטין בבחירת הקמפיינים שלה. "אני אוהבת לדעת תמיד למה אני נכנסת ובמה מדובר״, היא אומרת. "אני מקבלת סקירה מלאה מהסוכנות על אופי העבודה, על תוכנית יחסי הציבור, מי בא ומתי״.
אנשים שעבדו איתה על סט הצילומים מעידים כי מדובר בבחורה שיודעת מה היא רוצה ועושה זאת בנועם ותמיד עם חיוך. "תמיד הייתי מכוונת מטרה. אם יש משהו שאני רוצה, לא אנוח עד שאשיג אותו. ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה ותמיד רוצה עוד ולדחוף עוד, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי״.
לאן את שואפת?"כרגע אני לא חושבת על מקום כזה או אחר. לגילי, הגעתי להישגים חסרי תקדים, ועשיתי כמעט כל קמפיין עולמי שחשקתי בו. אני חיה את הרגע במקצוע ולא מתכננת״.

גינצבורג על שער מגזין ELLE
כמי שחיה את התחום כבר תשע שנים, השינויים שעובר ענף הדוגמנות בארץ לא חומקים מעיניה. "מצד אחד יש היום פחות כסף לקמפיינים, ומצד שני יותר פרזנטוריות שהן לא דוגמניות מקצועיות״, היא מסבירה. "בסך הכל אני מעודדת שימוש בדוגמניות פחות ידועות, כי גם אני הייתי זמן מה דוגמנית לא ידועה, ואם לא היו נותנים לי הזדמנות, לא הייתי יכולה להגיע לאן שהגעתי היום. בכלל, זו תעשייה עם תחרות עצומה והיצע לא גדול, ולכן אני מפרגנת לכל אחת שמנסה להצליח בתחום״.
באחד הראיונות שהענקת בשנה שעברה, סיפרת שאת חווה תחושה של מיצוי מהמקצוע. עבר לך?"אני לא חיה בתחושת מיצוי מהמקצוע. המזל בעבודה כמו שלי, שיש לי את הכוח להחליט מתי אני מרגישה שהגזמתי בעבודה ואני צריכה הפסקה. זה הרי לא עבודה משרדית מתשע עד חמש. אף פעם לא ארגיש מיצוי כי אני מאוד־מאוד אוהבת את העבודה שלי, אבל אני כן אוהבת לעסוק בכמה תחומים ויש כל כך הרבה דברים שמעניינים אותי חוץ מדוגמנות, שאני רוצה לתת צ׳אנס לכל. כשאני מרגישה שאני חייבת קצת גיוון אינטלקטואלי, אני לוקחת קורסי העשרה באוניברסיטה. אני גם תולעת ספרים וקוראת המון. וסרטים כמובן, שזו אהבה גדולה שלי״.
את מגדירה את עצמך בזבזנית?"אני סופר בזבזנית, וזה לגמרי משהו שאני צריכה לעבוד עליו. אני פשוט לא יכולה לעמוד בפני זוג נעליים, אבל נראה לי שזו בעיה של עוד הרבה נשים בעולם״.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה