יום חמישי, 13 ביוני 2013

10 הדוגמניות המרוויחות ביותר בישראל, onlife אתר תוכן ואקטואליה לנשים

מי הדוגמנית שהכפילה את הכנסותיה ל-9 מיליון שקלים בשנה, והשאירה את המתחרות מאחור, כמה כסף הכניסה גל גדות מההשתתפות ב"מהיר ועצבני" ומי זינקה למקום השלישי? המספרים מאחורי הדוגמניות המרוויחות בישראל
בר רפאלי היא הדוגמנית המרוויחה ביותר בישראל, והכניסה בשנה האחרונה 9 מיליון שקל - כך עולה מדירוג 10 הדוגמניות המרוויחות ביותר של מגזין פורבס ישראל. הכנסותיה של רפאלי בשנה האחרונה היו גדולות פי 4 מאלה של הבאות אחריה ברשימה.

בסך הכל הכניסו 10 הדוגמניות 19.5 מיליון שקל בשנה האחרונה, כאשר רובן עשו זאת מקמפיינים בינלאומיים. הרשימה כוללת ארבע מצטרפות חדשות, רובן אינן מוכרות בארץ.

רפאלי חוותה באחרונה את אחת התקופות העמוסות בחייה, והחודש נודע כי תנחה את תוכנית הריאליטי אקס פקטור. דירוג פורבס התחשב בהכנסות הדוגמניות עד סוף מאי 2013, אך אם מחשיבים את סכום הכסף שההשתתפות באקס פקטור תכניס לכיסה, הכנסותיה של רפאלי מינואר 2012 ועד היום יעמדו על קרוב ל-10 מיליון שקל, פי שניים מאשר בדירוג הקודם.

בר רפאלי - שולטת ללא עוררין. צילום: Shutterstock

במקום השני מדורגת גל גדות, אשר הכניסה בשנה האחרונה 2.4 מיליון שקל. גדות,הפרזנטורית של קסטרו, הפכה בשנים האחרונות לשחקנית קולנוע, ובחודש שעבר יצא לאקרנים הסרט השישי בסדרת "מהיר ועצבני" בהשתתפותה. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ-800 אלף שקל.

גל גדות בבכורה למהיר ועצבני. צילום: Shutterstock

זינוק מרשים ביחס לשנה שעברה עשתה אסתי גינזבורג, אשר קפצה מן המקום ה-6 אל ה-3, כשהכנסותיה מזנקות מ-630 אלף שקל בדירוג הקודם ל-2.3 מיליון שקל בשנה האחרונה. בראיון לפורבס אומרת גינזבורג כי "ההצלחה היא סובייקטיבית, ובתור מישהי שכמעט אף פעם לא מרוצה מעצמה, אני מרגישה שעוד לא השגתי את כל מה שרציתי".

אסתי גינזבורג בקמפיין טבעות אירוסין ונישואין של מילר. צילום: דביר כחלון

אחריה ברשימה נמצאת לירז דרור, שרשמה עלייה מרשימה מן המקום ה-7 והכניסה בשנה האחרונה 2.2 מיליון שקל, בעיקר הודות לעבודות מחוץ לישראל. "ההבדל המשמעותי בין ישראל לחו"ל הוא ששם דוגמניות הופכות להיות סלב מעצם הקריירה שלהן", אומרת דרור לפורבס. "בארץ מחפשים פנים מוכרות, מישהי שעשתה ריאליטי שתעשה למותג יח"צ".

לירז דרור באירוע של המותג Kiehl's. צילום: סטודיו שי וליץ

הטבלה המלאה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה