יום שלישי, 21 במאי 2013

אסתי גינזבורג נבחרה זו השנה השלישית להוביל את קמפיין התכשיטים של רשת 'Miller'



הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, השחקנית והזמרת אסתי גינזבורג נבחרה זו השנה השלישית להוביל את קמפיין התכשיטים של רשת 'Miller' ותשמש כפנים של המותג בשנה הקרובה

לדברי חיים מילר, מנכ"ל ובעלי רשת 'Miller': "אסתי גינזבורג מייצגת את האישה הישראלית האולטימטיבית של מילר - אישה חזקה, בעלת בטחון עצמי ומלאת נשיות וזוהר, ומציגה את ההצלחה הישראלית האפשרית בעולם בניחוח בינלאומי"

חברת התכשיטים Miller בחרה בדוגמנית הישראלית הבינלאומית, השחקנית והזמרת אסתי גינזבורג, להוביל את קמפיין הרשת לעונה נוספת.

גינזבורג תשמש כפרזנטורית של הרשת זו השנה השלישית.

במסגרת הקמפיין, תציג גינזבורג את קולקציות התכשיטים החדשות Miller וקולקציות המותגים הבינלאומיים המשווקים ומוצעים בבלעדיות בישראל ברשת Miller.

אסתי גינזבורג, עכשווית מתמיד, שממשיכה לשנה שלישית כפרזנטורית, החלה את תפקידה כרווקה מבוקשת ובשנה לאחר מכן כמאורסת, חוגגת השנה את שנת הנישואין הראשונה עם בן זוגה איש העסקים עדי קייזמן, וממשיכה לייצג את ערכי המותג בשל היותה ישראלית עם הצלחה בניחוח בינלאומי, נשית, קלאסית וסקסית.

אסתי גינזבורג 23, דוגמנית בינלאומית אשר נבחרה לדגמן למגזין בגדי הים הנחשק "ספורטס אילוסטרייטד", שיחקה בסרט "Twelve" לצד  קיפר סאתרלנד, 50 סנט וצ'ייס קרופורד, הוציאה סינגל מצליח ראשון כזמרת לצד חן אהרוני "נשימה" וסינגל ראשון שלה "דקות של אור", הובילה קמפיינים בינלאומיים ביניהם "קלרינס", "סמאשבוקס", "ברברי" והופיעה במגזינים "ווג", "ELLE",  "קוסמופוליטן" וכרגע עובדת עם חברת תקליטים בינלאומית להשקת אלבום חדש.

רשת תכשיטי "Miller", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, מונה שמונה חנויות בפריסה ארצית. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים רוברטו קוין, דמיאני, מרקו ביצ'גו, פסבנטו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, גורהאן, אוטופיה ועוד, וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" – בית העיצוב הפרטי של הרשת.

תגובה 1:

  1. כל הכבוד לה! אני בטוח שמעצב התכשיטים שלה עשה עבודה נפלאה.

    השבמחק