יום ראשון, 2 במרץ 2014

תכשיטים מילר -miller, קולקציה חדשה PESAVENTO.

YNETתכשיטי מילר: קולקציה חדשה PESAVENTO

רשת מילר משיקה: קולקציות בלעדיות וחדשות של מותג היוקרה האיטלקי PESAVENTO.
קולקציית (DREAMS DUST (POLVERE DI SOGNI  

בקולקציה, ארבע קטגוריות תכשיטים מעוצבות: אבקת חלומות יוקרתית, המעניקה משחק של אורות המאירים את הלילה. פיסות שמיים מותזות באוויר עם ניצוצות של שמחה. הקסגון מושלם, מכסה בצבעים שונים את הטבעות, השרשראות, הצמידים, התליונים והעגילים בקולקציה. צבעי השחור, האפור הכהה והחום המוכרים של הקולקציה, לצד הצבעים החדשים של בז' ואפרפר מלטפים:

קולקציית DREAMS DUST  (צילום: לטלייר)
קולקציית DREAMS DUST  (צילום: לטלייר)

Allure - שרשרת גורמט, פריט חיוני בעולם התכשיטים, באינטרפרטציה חדשה שלה בכדי להדגיש אלגנטיות נצחית: שחור, ברונזה, בז', חום, אפור ופנינה על כסף רותניום, בגימור של הצורות הגיאומטריות הרכות של טבעות הקולקציה בכסף ורוד ורותניום באותם הצבעים.


 ()
 
DREAMS DUST - Brezza : אליפסה, מעוין, טיפה, צורות מתפתלות שצוירו על ידי משב הרוח, תליונים מאירים שהפכו לעגילים ושרשראות.

DREAMS DUST – Fantasy : פרפר אור נשען על פיל, תמנון מסתחרר נפגש עם דג מנופח, חילזון משוחח עם צב, אלף סיפורי מזל מתעוררים לחיים.
 
 ()
 
DREAMS DUST – Twist : התכשיטים האופנתיים ביותר המשקפים את העבר במראה חדש לקלאסיות של הרשת הכסופה, עם העיצוב החיוני המסודר שלה, מצופים בהבזקי אבק חלומות ססגוניים: ברונזה, שחור, בז' ואפור פנינה. משחק של גבהים שונים, הצטלבויות, וספירלות, הופך לשרשרת, צמיד, טבעת, עגילים באינסוף וריאציות.

טווחי מחירים לקולקציית DREAMS DUST -מחירים בין  870-11,450 שקל.

 ()

קולקציית DNA : בקולקציה קשרים הדוקים, שוזרים, מחבקים ומלטפים ברכות את העור עם צורות מתפתלות. גדילים ארוכים נעים בקלילות עם כל תנועה. מראה שיקי ומתוחכם, משתנה ומשתלב בקלות בכל מראה. שילובי צבעים מתוחכמים באלגנטיות רבה. רודיום וקרח, רודיום והשחור, ורוד ופודר, ורוד וחום, רותניום ושחור, וריאציות אינסופיות באורך ובעובי, לצמידים, שרשרות, טבעות ועגילים.
 
 ()
 
DNA – Lace : תחרה יקרה מונחת על העור. חוט הדנ"א הופך להיות מארג תכשיטי, זוהר ורך למגע, המקיף את פרקי ידיים עם מגע של מקוריות מפתה בשילובים של טון על טון: ורוד/פודרה, רודיום/קרח ורותניום/שחור.

טווחי מחירים לקולקציית DNA : 980-14,400 ₪

קולקציית פסוונטו- DNA (צילום: לטלייר)
קולקציית פסוונטו- DNA (צילום: לטלייר)
 
קולקציית PIXEL מבית PESAVENTO משלבת טקסטורת פיקסל של מאות נקודות תבליט קטנטנות, בדומה לפיקסלים של מצלמה. פני השטח של הכסף הם בבסיס מט, המקבל חיות בחשיפה לאור, על ידי תבליט של נקודות בוהקות. בקולקציה ניתן למצוא טבעות, שרשראות, תליונים, צמידים ועגילים, בהם צמיד חוליות אובאליות מכסף המכוסה זהב 18 קראט, המשלב בין חוליה במראה זהב וורוד מבריק, לחוליה מחוספסת בטקסטורת פיקסל; טבעות אוברסייז מעוגלות בטקסטורת פיקסל בצבעוניות משתנה של זהב וורוד מושחר, כסף בצבעו הטבעי או כיסוי זהב וורוד ועוד.

טווחי מחירים לקולקציית PIXEL - בין 1,030-2,400 שקל

קולקציית פסוונטו - PIXEL (צילום: לטלייר)
קולקציית פסוונטו - PIXEL (צילום: לטלייר)
  
כמו כן תרחיב הרשת את מגוון תכשיטי היוקרה מבית סטודיו miller העשויים זהב 18 קראט ומשובצים ביהלומים קטנים, אשר ישווקו בטווח מחירים של בין 2,000-3,000 שקל ובפריסה של 12 תשלומים לרגל השקת הקולקציה.

להשיג ברשת תכשיטי מילר ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה