יום שבת, 11 במאי 2013

רשת תכשיטי מילר מכריזה על פתיחת אירוע 2013 WATCH PARTY


MILLER WATCH PARTY 2013

אירוע ה-WATCH PARTY במסגרתו תציע הרשת לציבור הרחב במהלך כל חודש מאי, להביא שעונים ישנים, מכל סוג שהוא, וליהנות מזיכוי עד 2,500 ₪ לרכישת שעונים מהקולקציות החדשות של המותגים הבינלאומיים המובילים במחירים אטרקטיביים. את השעונים הישנים תתרום הרשת לעמותת "פתחון לב", איתה היא משתפת פעולה באירוע זה באופן קבוע.


בעקבות הצלחת האירועים הקודמים, תקיים מילר גם השנה את אירוע הwatch party במסגרתו, בנוסף לתרומת השעונים לעמותה, הרשת תעניק ללקוחותיה זיכוי בשווי של עד 2,500 ₪ לרכישת שעונים חדשים

האירוע ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף, במודעות בעיתונות היומית ובמגזינים מובילים, באתר החברה ובמדיה החברתית

לדברי חיים מילר, בעלי ומנכ"ל רשת "מילר": "בעקבות הצלחתו של אירוע ה-WATCH PARTY, אנו שמחים לקדם גם השנה את האירוע, במסגרתו אנו מזמינים את הציבור הרחב להיות חלק בלתי נפרד מתרומה לקהילה ולנזקקים ובמקביל ליהנות משעון חדש ואופנתי במחיר אטרקטיבי"

רשת תכשיטי "מילר" מכריזה על פתיחת האירוע השנתי ה-WATCH PARTY. האירוע ימשך כחודש לאורך כל חודש מאי.

במסגרת האירוע, תאפשר רשת מילר לציבור הרחב להמיר את השעונים הישנים מכל סוג שהוא, בשעונים חדשים. בתמורה לכל שעון ישן, תעניק הרשת זיכוי בסך של עד 2,500 ₪, לקניית שעונים חדשים מכל הקולקציות והמותגים המוצעים ברשת.

במקביל, תתרום הרשת לעמותת "פתחון לב" את השעונים הישנים, ובכך תסייע לקהילה ולנזקקים.

אירוע ה-WATCH PARTY ילווה בקמפיין פרסומי רחב היקף, במסגרתו, מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים מובילים, באתר החברה ובמדיה החברתית.

בין המותגים תציע הרשת את מבחר הדגמים המובילים ובהם: Rolex, Tag Heuer, Montblanc Rado, U-BOAT, Federique Constant, Certina, Victorinox, Fendi, Balmain, Officina del Tempo ומותגים מובילים נוספים.

האירוע יתקיים בכלל חנויות מילר ברחבי הארץ : קניון רמת אביב ת"א, קניון עזריאלי ת"א, דיזנגוף 157 ת"א, קניון הזהב ראשון לציון, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קניון ארנה הרצליה, קניון G כפר סבא, שדרות אלרוב ממילא ירושלים.

רשת תכשיטי Miller, בבעלותם של חיים ומוניקה מילר,  הוקמה בשנת 1978  ומונה שמונה חנויות בפריסה ארצית. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים: דמיאני, רוברטו קוין, מרקו ביצ'גו, גורהן, פסבנטו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו Miller – בית המעצבים הפרטי של הרשת.



השאירו פרטים http://j.mp/MillerJewelry

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה